Sunday 14 November 2010

Gratulasjoner til Andor og Gunnar!


Shipmann dottirs Andor har stilt på sin første utstilling, Fellesutstillinga Midt-Norge, og det var ikke fritt for at jeg gikk å ventet på telefon den dagen....
Bilde under fikk jeg tilsendt i oktober.Da han Gunnar endelig ringte meg, sa han: "Nææh, han rakk no itj helt opp nei". Jeg ble nå ganske satt ut og lurte på hva som egentlig hadde skjedd. Han kunne da fortelle at dommeren var ikke den samme og at Andor gikk ganske fort ut av ringen. Jeg begynte å bli ganske ifra meg, og ville vite hva som sto i den der kritikken. Så sa Gunnar: "Slapp no av, han rakk ikke helt opp i BIS!!!"

Hei.
Da har vi fått tatt noen bilder av han som var på utstilling forrige helg. I kritikkskjemaet fra dommer Ann Carlstrøm står det:

Meget tiltalende helhet. Maskulint, velskåret hode med bra lengde, bra uttrykk, utmerket hals og overlinje, bra brystk., passe benstilling, utmerket poter, beveger seg stundevis meget godt fra siden, utmerket pelskvalitet.

Det ble BIR, og vi er selvfølgelig meget fornøyd.

Andor ble veid i dag, og vekten viste 19,9 kg.
Gunnar
Gratulerer så mye til Gunnar, Marit, Esten, Johanne og ikke minst til Andor!

No comments: