Wednesday 25 March 2009

Hovden 2 blir IKKE siste prøven...

Ja, nå begynner Hovden 2 og nærme seg. Det blir "tidlig" avreise på fredag sånn at vi (til en forandring) kommer frem mye tidligere enn vanlig. Det blir godt med en liten forandring på det hakket. Denne helgen blir som en liten treningstur i forhold til hva som venter oss i midten av neste uke....
Indie og jeg har nemlig fått den ære av og bli med på NM-lag. Fikk telefon på mandags ettermiddag av Anders Simensrud.... Han begynte så forsiktig med å gratulere for så å komme med den egentlige grunnen for at han ringte meg. # Har du og Indie lyst til å være med på NM-lag? # Jeg ble jo litt forfjamset, men tanken var fryktelig fristende! Det var endel ting som måtte i boks før jeg kunne gi et endelig svar. Penger, plass å bo og ikke minst flybilett til Indie og meg. Mandags kveld ble brukt til å snakke med Widerøe, om raskest rute til og fra, om bur med hund gikk greit osv. osv..... En stor takk til Widerøe som jobbet iherdig for å få oss med, selv om det tok litt "tid" før jeg fikk klarsignalet. Idag kl.12.30, fikk jeg telefonen.... #"Nå har'du plass, både til dæ og dyret"# HERREGUD..... Liten venteliste på NM-individuelt, så vi håper å komme med der også! Ka då "nøsen"??? Drid i... Andøya, here we come!!!! Lover med dette at vi skal gjøre vårt aller beste!!

2 comments:

Frank Ådne Pedersen said...

Toppa heile driden ;-) Vi krysser fingrene her i sør.

Folkviga`s Kennel said...

Både lykke til og gratulere.
Dette er du vel undt Bjørg.
Mvh
Morten Folkvord