Friday 11 June 2010

64. dag!

Nå er vi kommet til 64. dag i Yoko's svangerskap, og fremdeles ingen antydning til valping. Jeg begynner å bli litt utålmodig og ivrig på at valpene skal komme! - ALT ER JO KLART!!!?Temperaturen ligger fremdeles gjevnt fra 36,5 - 37,5. Det ser ut til at Yoko er helt rolig tross den store magen som nå måler 81 cm i omkrets! Hun blir fort varm og småstønner litt ved forflyttning, men er i fin form og blir veldig klar nå vi nevner ordet "TUR". Ordet "MAT" er også velkomment.... =) Jeg snakket med dyrlege Dagny igår, og hun kunne berolige meg med at det slettes ikke var uvanlig at førstegangs-fødene gikk en dag og to over tiden. Det kunne jo også hende at hun ikke "tok seg" før etter et par dager etter parring.... Ikke vet jeg - men nå håper jeg at de kommer snart!!!

3 comments:

Unknown said...

Vi krysser fingerne og tenker på dere. klem fra store og små her.Eva hilser også ;-)

Unknown said...

tvi, tvi, ingenting som er så kjipt som å gå å vente over tiden :-)

Bjørg Vaage said...

Tell me all about it....! Sommerfuglene blir ihvertfall ikke mindre av dette....!!!