Monday 14 June 2010

Venter vinter og vår....

Nå kan jeg vel ærlig si at jeg synes ting begynner å trekke ut og det gjør nok Yoko også....? Jeg må også innrømme at jeg har gjort en liten tellefeil med tanke på dagene - jeg begynte å telle med parringsdagen og den regnes visst ikke med! Ergo, vi er da på 66. dag idag. Som dyrlege Dagny sier, så vet vi ikke helt hvilken dag befrukningen skjedde, - eggene kan ta litt tid for å komme frem til livmor og spermiene kan overleve ganske lenge før befrukningen er et faktum.

Formen til Yoko er upåklagelig. Hun er fremdeles glad for å høre ord som "tur" og "mat". Hun leker godt med Lussi (som jeg skal skrive mer om litt senere), hun er overbegeistret når det kommer besøk - så med andre ord - en frisk og glad hund!
Vi venter nå på at "bakre del av magen skal falle" på plass og først da vil nok riene komme. Det er jo ganske sprøtt..... Først venter vi vinter og vår på løpetiden og etterpå må vi vente vinter og vår på fødsel.... =)

No comments: