Wednesday 8 October 2008

NM - LAG 02.10.2008

SV Leikvins Ktt Indie

Den 18. sept ringte mobilen, og en stemme sa : Hei Bjørg! Vi har lyst å ha med Indie på NM-lag høyfjell! Tror du at det går greit eller??Jeg kunne ikke annet enn å småstamme frem noen "eeh, vel, joda, men....-Hør nå: Jeg skal jo ikke stille selv der oppe. Vet ikke helt om jeg har lyst å kjøre nesten 12 timer for å gå 1 dag i fjellet....-for å så kjøre hjem igjen....!? Men..- jeg skal snakke med Alex, han skal jo filme der, så kanskje han har lyst å ta henne med? Jeg suste hjem fra jobb, ringte mor for å fortelle at Indie kunne få være med å "leke", og slengte avgårde en melding til Alex. Den lød ca sånn:
¤Hello! Anders ringte,og lurte på om Indie ville være med på NM-lag... Hvis du skal oppover, har du lyst? -Hvis du ikke skal filme der, må jeg si fra til Anders at hun ikke blir med! Håper du kan gi beskjed litt fort??¤

19.september var det klart, Indie fikk være med på fjellet å leke!! =)

Indie og Alex på NM-lag

2. oktober sto "slaget", og Indie gjorde ingen skam på laget sitt. Hun gikk mot IS Tornado, men det var ingen fugl i slippet. Indie fikk karakter 8 på jaktlyst og 8 på reviering. 16 poeng tilsammen. Beste søker uten fugl, fikk 17poeng.... Æ'kk no dårlig det...!! For første gang i historien vant SV-laget NM-Høyfjell!! Vi måtte slippe en aldri så liten gledeståre løs her hjemme.Sjampissen ble sprettet med mange lovord om både hund og fører som gjorde en fantastisk innsats...! Blir jo veldig stolt av å ha en Norgesmester i hus.....
GRATULERER TIL HELE STRIHÅR-LAGET!

Tusen takk igjen, Alex, for at du trør til når vi trenger det.Dette hadde det nok ikke blitt noe av om vi ikke hadde kjent deg!



Trykk på play-knappen for å starte NM-lag videoen!

No comments: