Thursday 19 August 2010

Nå har alle valpene forlatt valpkassen!

En god krok må tidlig lære å omgås mennesker...... Ord og utrykk vi gjerne har glemt...! Først en kjempe takk til min mor Ellen og min nevø Jonas, som stilte opp helt i starten for å passe på når jeg måtte på jobb. Også en kjempe takk til "Jordmorassistenten" grandtante Hege som var her støtt og stadig, for å sjekke at alle hadde det bra! En stor takk til nevø Yngve også, for god hjelp med mating og turgåing nest siste uke før avreise.
Når alt var klart for litt besøk av venner og kjente, var det ikke mangel på besøksinteresse. Eldstemann i "sosialiseringsklubben" hadde rundet 90 år og yngstemann var litt over 4... Dessverre har jeg ikke bilder av alle som har vært innom, men her er noen få bilder av de besøkende. Tusen takk til alle dere som har vært her og hilst på de søte små.
Petter med familien fra nord og sin kommende viv. Jenny
Jordmorassistenten grandtante Hege
"Oldemor" Ellen
Nevø Jonas
Helene og Miriam
May-Britt
Dennis
"Onkel" Finn (Tidligere SV-eier)
Jentene fra SFO - Kristina, Mari og Pia (+meg i midten -om du lurte...)
Gerd, Kaja, Elise, Joachim og Kine (nærmeste slekt)
Fra Valpene:
"Etter cirka 8 uker, vi nå hele verden sluker.
I full fart vi stormer frem, til våre nye hjem.
Fra Oslo i sør, til Sør Varanger i nord.
Det er der vi nå bor - med ny far og ny mor!"

1 comment:

Unknown said...

Fantastisk flott blogg du har Bjørg!